مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:402023-01-19سياسي

پیشرفت فیزیکی 33 درصدی مسیر واریانت قاضی خان  - بدره در استان ایلام


استاندار ایلام  از پروژه ساخت جاده واریانت قاضی خان - بدره و زایشگاه لومار بازدید  و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

- دکتر حسن بهرام نیا در بازدید از این پروژه با بیان اینکه این پروژه دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: 33 درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی - بدره مصادق کار جهادی است چراکه پیمانکار با کمبودها هیچگاه کار را متوقف نکرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار ایلام با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت: همه مسئولان استان هارمونی امید را ایجاد کردند.

وی گفت: در خصوص اعتبارات خوشبختانه اعتبارات سفر رییس جمهور و اعتبارات متمم سفر را داشتیم و علاوه بر آن اعتبارات سفر اول، ما 1800 میلیارد در قالب دو متمم به اعتبارات سفر رییس جمهور اضافه کردیم که نگاه ما بر این است که کمبودها را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: خوشبختانه نمود خیلی خوبی از پروژه های اجرایی در سطح شهرستان سیروان از نظر پیشرفت فیزیکی مشاهده شد که این روند باید استمرار داشته باشد.

زایشگاه شهر لومار طبق زمانبندی تیر ماه 1402 به بهره برداری می رسد بهرام نیا همچنین در بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 33 درصدی مسیر واریانت قاضی خان  - بدره در استان ایلام

پیشرفت فیزیکی 33 درصدی مسیر واریانت قاضی خان  - بدره در استان ایلام